مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

نوستالژی | چهره موفق خراسان در لیگ قدس

  • کد خبر: ۴۸۷۵۸
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
نوستالژی | چهره موفق خراسان در لیگ قدس
آبان سال‌۷۱ بود که تیم منتخب خراسان در چارچوب لیگ قدس در ورزشگاه شهید شیرودی به‌مصاف منتخب تهران‌ رفت؛
به گزارش شهرآرانیوز؛ دیداری که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما جذابیت‌های زیادی داشت. تا‌جایی‌که مجله کیهان ورزشی در آن موقع در یک صفحه به‌صورت ویژه به این بازی پرداخت و عکس‌یکِ این گزارش را نیز به‌خاطر درخشش خراسانی‌ها به عکس تیمی منتخب خراسان اختصاص داد؛ تیمی که در آن بازی چهره‌هایی، چون اکبر میثاقیان، سعید جوشش، فریدون مهریار و... را در ترکیب داشت و در مقابل منتخب تهران‌ب هم اگرچه تیم دوم تهران تلقی می‌شد، اما نفراتی، چون مجتبی محرمی، فرشاد پیوس، محمدحسن انصاری‌فر، پرویز مظلومی، عبدالعلی چنگیز و امیر قلعه‌نویی را در ترکیب داشت. در آن بازی قاسم زردکانلو هدایت تیم خراسان را به عهده داشت و حدود ۱۰‌هزار هوادار در ورزشگاه شهید شیرودی تهران به تماشای این مسابقه نشسته بودند. آنچه در ادامه می‌خوانید، بخش‌هایی از گزارش این بازی است که در مجله کیهان ورزشی وقت منتشر شد:

تهران‌ب با بهره‌گیری از نفرات و ترکیبی به‌مراتب پرمایه‌تر از چند هفته اخیر آمده بود تا با پیروزی بر میهمان خراسانی، امید خود را پُر‌رنگ‌تر از پیش برای صعود ببیند. حضور بازیکنانی نام‌آشنا و تکنیکی در خطوط میانی و حمله تیم تهران‌ب، نشانه آن بود که این تیم برای کسب یک پیروزی بی‌دردسر و راحت بر خراسان، همه‌چیز را در کنار دارد. در مقابل خراسان به‌درستی باور داشت که حتی گرفتن یک امتیاز از میزبان نیز می‌تواند باارزش باشد و از‌این‌رو، آهنگ احتیاط‌آمیز و پرهیز از یک بازی گسترده و باز در دستور‌کار خراسانی‌ها بود. مدافعان خراسان به رهبری اکبر میثاقیان و با همگونی و پوشش لازم، هرگز به مهاجمان بی‌اندیشه تهرانی باج ندادند و دیواری نفوذناپذیر را برای میزبان ساخته بودند. سرانجام در پایان یک دیدار نه‌چندان‌دل‌چسب و دیدنی، تیم خراسان با یک امتیاز سوغاتی به دیار خود برگشت و تهران‌ب در خانه باز هم امتیاز داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->